Support

Op jouw Atlassian implementatie

Of het nu gaat om performance-issues, functionele vragen of ontbrekende functionaliteiten, onze Atlassian-experts staan voor je klaar. We helpen je om de issues zo snel mogelijk te verhelpen en om je vragen te beantwoorden.

Kwaliteit is één van onze kernwaarden. Dit werkt door in de support die wij verlenen op Atlassian-software. Naast dat we support-tickets snel oppakken, bieden we hoogwaardige support gesteund door onze jarenlange ervaring. We onderzoeken eerst het issue grondig om te analyseren waar het issue vandaan komt. Alleen op die manier kunnen we een duurzame oplossing garanderen. 

Support-strippenkaart

We bieden je de keuze uit twee servicemodellen. Je kunt kiezen uit een support-strippenkaart of een support-abonnement.

Support-strippenkaarten zijn een jaar geldig. We garanderen je dat we altijd binnen 1 werkdag reageren. Je kunt kiezen voor de volgende strippenkaarten:

  • 4 uur voor €600,-
  • 8 uur voor €1100,-
  • 16 uur voor €2000,-

Support-abonnement

Een support-abonnement is met name verstandig voor organisaties die verwachten veel support-vragen bij ons te zullen neerleggen. Daarnaast zien we steeds meer dat de Atlassian-software als cruciaal voor de bedrijfsvoering wordt gezien. Een support-abonnement is maatwerk, waardoor we voor jou belangrijke response- en oplostijden kunnen opnemen in het supportcontract.

 

1 uur consult

Neem voor de aanschaf van een support-strippenkaart of voor meer informatie over het support-aboonement contact op. Wij bespreken jouw wensen en voorkeuren geheel vrijblijvend in een gratis consult. 

Boek 1 uur gratis consult

Heb je nu support nodig?
Lotje Euser

Neem direct contact op met ons Atlassian team!

Lotje Euser

  088-284 74 74