Succesvolle Jira Service Desk implementatie

Type opdracht: Jira Service Desk Implementatie
Opdrachtgever: Carerix

 

Jira Service Desk Implementatie

Carerix is leverancier van CRM- & ATS-systemen voor personeelsintermediairs. Samen met een externe Atlassian-consultant ging het bedrijf aan de slag met Jira Service Desk. Carerix kwam er echter al snel achter dat ze meer wilden dan wat er standaard met Jira Service Desk mogelijk was. De externe consultant had hier beperkte expertise mee en de implementatie verliep allesbehalve vlekkeloos. Daarom zocht Carerix naar een partij die wél een succesvolle Jira Service Desk implementatie uit kon voeren. Zo kwamen ze bij ons uit. 

Overtuigd van het product

Wij droegen direct een aantal oplossingen aan voor uitdagingen die voor Carerix onoverkomelijk leken. Nadat de samenwerking gestart was, voegden onze Atlassian-experts direct daad bij woord. De eerste uitdaging was al binnen een uur opgelost. Dat gaf Carerix het vertrouwen dat Avisi ook de andere uitdagingen op kon lossen.

Door de onjuist uitgevoerde implementatie van de externe consultant had Carerix twijfels gekregen over Jira Service Desk. We hebben niet alleen deze twijfels weg kunnen nemen, maar zelfs eraan bijgedragen dat Carerix de tool is gaan waarderen. De sfeer bij customer support sloeg in twee dagen om van “We willen niet meer met deze tool werken,” naar “Wat is dit een mooie tool!”

Vind je de case interessant?

Deel deze dan op social media!