Atlassian Platinum Enterprise Partner
Gitlab Select Partner
Monday.com partner
Al meer dan 10 jaar helpen we klanten op het gebied van implementatie, architectuur en full operational service. Onze opgedane kennis en ervaring blijken van onschatbare waarde bij het implementeren van de oplossingen voor onze klanten.
We richten ons op oplossingen die de kosten en inspanningen verlagen en een solide basis vormen voor groei en toekomstige verbeteringen.
Daarnaast helpen we bedrijven niet alleen om best-in-class tooling te gebruiken zoals Gitlab, Atlassian en Monday.com maar ook om best-in-class methodieken toe te passen zoals Agile (SAFe), ITSM, DevOps en QA.
Ons doel is om bedrijven zo effectief mogelijk te laten werken. Dit doen we door toegewijde ondersteuning en training te bieden met een team van certificeerde consultants en engineers.
Door Berry Kersten
Confluence is great for creating and organizing rich content like meeting notes, project plans, requirement documents, release notes, roadmaps, and so much more. But sometimes you also want your Confluence pages to be visually attractive...
Kitty de Ruijter
As Atlassian consultants, we've implemented numerous ITSM solutions, in varying degrees of complexity and for different types of businesses, for startups all the way to large enterprises. One of the most challenging parts of these implementations is often to map out all of the different organizational processes and then, to translate them into perfectly matching workflows in Jira.
Patrick van de Rijst
Intemo gebruikte al intern Jira Software in de Atlassian Cloud als ondersteuning bij het ontwikkelen van verschillende producten. Naast het gebruik van Jira Software, was er ook de wens om een servicedesk in te richten. Deze wens kwam voort uit het feit dat de organisatie supportverzoeken via e-mail ontving en verwerkt en het onduidelijk was welke medewerker met welk verzoek bezig was.
"Al ruim twee jaar werken we samen met Avisi. Dat bevalt zo goed, dat we Avisi ook aan een andere bedrijven hebben aanbevolen. De klantgerichtheid van het Atlassian Team is groot. Dit zien wij bijvoorbeeld terug in zowel zeer snelle reacties op onze supportverzoeken, ook wanneer er verschillende expertise nodig is, als ook in het meedenken in onze processen en mogelijke verbeteringen én in de transparantie over kosten. Wij zeggen wel eens tegen elkaar: we voelen ons de enige klant van Avisi. En dat zegt denk ik genoeg."
"Voor de gegeven training wilde ik nog even complimenten geven op de manier waarop die verlopen is. De trainer wist de materie goed, helder en gemotiveerd over te brengen. Iedereen was enthousiast en dat helpt enorm bij mijn taak om draagvlak te creëren voor het in gebruik nemen van JIRA Software."