Jira Service Management Admin.
Word een expert!
Jira Service Management Admin
Leer om een Jira Service Desk op te zetten en krijg hands-on-ervaring met de meest voorkomende configuratie-instellingen.


750,- p.p

8 uur

Avisi-toren Arnhem

Advanced
Jira Service Management Admin
Resultaat
Voor wie is deze training
Is er voorkennis nodig om deze training te volgen
Programma
Praktisch
Resultaat
- Je kunt een Jira Service Management project opzetten
- Je beheerst styling van de customer portal, het aanmaken van queues en SLA's voor jouw Service Management-team
- Je kunt veel voorkomende taken automatiseren
Voor wie is deze training?
Deze officiële Atlassian training is bedoeld voor iedereen die Jira Service Management (Cloud) projecten gaat opzetten en beheren.
Is er voorkennis nodig om deze training te volgen?
Wanneer je slechts verantwoordelijk bent voor het beheren van service-management-projecten is er geen voorkennis nodig om deze training te volgen. Ga je Jira Service Management en Jira Software beheren? Dan adviseren we je eerst een Jira Admin Training te volgen.
Programma
- Maak een Service Management-project aan
- Zet request-types op
- Maak queues aan voor je teams
- Maak Service Level Agreements (SLA’s) aan
- Integreer met een Confluence knowledge base
- Voeg e-mailaccounts toe
- Pas de look en feel aan
- Richt agents, klanten en andere Jira-gebruikers in
- Maak automation rules en pas deze aan
Praktisch
- Plaats: Avisi HQ
- Trainingstijden: 9.00 – 17.00 uur
- Koffie, thee, lunch en digitaal trainingsmateriaal (Engelstalig) zijn bij de prijs inbegrepen
- Na afronding ontvang je een digitaal certificaat vanuit de Atlassian University
Data en beschikbaarheid
Alle
Jira
Confluence
6 Trainingen in alle categorieën
''Goede training. Alle vragen zijn beantwoord en de sfeer was erg prettig.''
Hans Schotborgh
Oud deelnemer
