atlassian-logo-atlassian-logo-symbol-sea-outdoors-water-transparent-png-2919254

Jira Service Management Admin

Leer om een Jira Service Desk op te zetten en krijg hands-on-ervaring met de meest voorkomende configuratie-instellingen.
Vergoeding

750,- p.p

Groei

8 uur

Tekengebied 99

Avisi-toren Arnhem

Passie

Advanced

Jira Service Management Admin

Resultaat
Voor wie is deze training
Is er voorkennis nodig om deze training te volgen
Programma
Praktisch

Resultaat

  • Je kunt een Jira Service Management project opzetten
  • Je beheerst styling van de customer portal, het aanmaken van queues en SLA's voor jouw Service Management-team
  • Je kunt veel voorkomende taken automatiseren

Voor wie is deze training?

Deze officiële Atlassian training is bedoeld voor iedereen die Jira Service Management (Cloud) projecten gaat opzetten en beheren.

Is er voorkennis nodig om deze training te volgen?

Wanneer je slechts verantwoordelijk bent voor het beheren van service-management-projecten is er geen voorkennis nodig om deze training te volgen. Ga je Jira Service Management en Jira Software beheren? Dan adviseren we je eerst een Jira Admin Training te volgen.

Programma

  • Maak een Service Management-project aan
  • Zet request-types op
  • Maak queues aan voor je teams
  • Maak Service Level Agreements (SLA’s) aan
  • Integreer met een Confluence knowledge base
  • Voeg e-mailaccounts toe
  • Pas de look en feel aan
  • Richt agents, klanten en andere Jira-gebruikers in
  • Maak automation rules en pas deze aan

Praktisch

  • Plaats: Avisi HQ
  • Trainingstijden: 9.00 – 17.00 uur
  • Koffie, thee, lunch en digitaal trainingsmateriaal (Engelstalig) zijn bij de prijs inbegrepen
  • Na afronding ontvang je een digitaal certificaat vanuit de Atlassian University

''Goede training. Alle vragen zijn beantwoord en de sfeer was erg prettig.''

Hans Schotborgh

Oud deelnemer

Atlassian-Logo

Schrijf je in voor deze training.