Medewerker aan het woord: Chantal

Naam: Chantal Ekkelboom
Werkt bij Avisi sinds: 2011
Functie: Service Coördinator

Wat houdt je werk precies in?

Het belangrijkste voor Avisi is dat de klant tevreden is. Mijn taak is om deze klanttevredenheid en de afspraken met de klanten te bewaken.

Hoe ben je bij Avisi terecht gekomen?

Ik werkte eerst bij een ander IT-bedrijf, maar ik kwam via-via in contact met Avisi. Het enthousiasme dat Barri en Jan uitstraalden sprak mij enorm aan. Ik ben in gesprek geraakt en na een paar gesprekken ben ik hier aan de slag gegaan.

 

Wat maakt je werk leuk?

Wat ik fijn vind aan Avisi is dat het Management Team (MT) toegankelijk is. Je kunt gewoon hun kantoor inlopen en vragen stellen.

Wat ik verder leuk vind zijn de mensen. Mijn collega's hebben een informele houding en zijn altijd wel in voor een lolletje. Het mooie vind ik dat iedereen, ondanks de onderlinge geintjes, altijd kwaliteit bovenaan heeft staan. Ieder team doet zijn uiterste best. En als blijkt dat er iets misgaat aan het eind van de werkdag, blijft iedereen zitten tot het opgelost is.


Waarom ga je nog steeds met plezier naar je werk?

Omdat het een bedrijf is waar kwaliteit op 1 staat. Heel veel bedrijven roepen 'onze kwaliteit is zo hoog', maar bij Avisi is het écht zo. Er wordt heel veel aandacht besteed aan kwaliteit. Enerzijds door goed opgeleide mensen en anderzijds door de keuzes die worden gemaakt. Zo wordt bijvoorbeeld voor iedere klant een team samengesteld dat het beste past bij de wensen en behoeften van die klant. Ook door middel van Techdays wordt ervoor gezorgd dat de kwaliteit hoog blijft en dat iedereen van elkaar blijft leren. Daarnaast heb ik veel vrijheid, zowel qua invulling van mijn werkzaamheden als in het bepalen van mijn werktijden.

Werken bij Avisi