Data en beschikbaarheid

Resultaat

  • Je kunt een Jira Service Management opzetten
  • Je beheerst styling van de customer portal, het aanmaken van queues en SLA's voor jouw Service Management-team
  • Je kunt veel voorkomende taken automatiseren

Voor wie is deze training?

Deze training is bedoeld voor iedereen die Jira Service Management projecten gaat opzetten en beheren.

Is er voorkennis nodig om deze training te volgen?

Wanneer je slechts verantwoordelijk bent voor het beheren van service-management-projecten is er geen voorkennis nodig om deze training te volgen. Ga je Jira Service Management en Jira Software beheren? Dan adviseren we je eerst een Admin Training te volgen.

 

Programma

  • Maak een Service Management-project aan
  • Zet request-types op
  • Maak Service Level Agreements (SLA’s) aan
  • Integreer met een Confluence knowledge base
  • Voeg e-mailaccounts toe
  • Pas de look en feel aan
  • Richt agents, klanten en andere Jira-gebruikers in
  • Maak automation rules en pas deze aan

 

Details

Deze training wordt momenteel remote gegeven via een conferentietool en de training wordt verdeeld over 2 ochtenden.

Boek deze training nu

iconography-set-1_Graduate Ervaringen (gebaseerd op 38 reviews)

Hans Schotborgh: Goede training van Kitty die echt alles van Jira SD weet. Alle vragen zijn beantwoord en de sfeer was erg prettig. 
 

Boek training