Resultaat

  • Je kunt een Jira Service Desk opzetten
  • Je beheerst styling van de customer portal, het aanmaken van queues en SLA's voor jouw Service Desk-team
  • Je kunt veel voorkomende taken automatiseren

 

Doelgroep

Wanneer je slechts verantwoordelijk bent voor het beheren van service-desk-projecten is er geen voorkennis nodig. Ga je Jira in het algemeen beheren, dan adviseren we je eerst een Admin Training te volgen.

 

Programma

  • Maak een Service Desk-project aan
  • Zet request-types op
  • Maak Service Level Agreements (SLA’s) aan
  • Integreer met een Confluence knowledge base
  • Voeg e-mailaccounts toe
  • Pas de look en feel aan
  • Richt agents, klanten en andere Jira-gebruikers in
  • Maak automation rules en pas deze aan

 

Details

Tijdens de training zorgen wij voor koffie, thee en een heerlijke lunch. Vergeet niet je laptop mee te nemen. De training vindt plaats bovenin de Avisi-toren in Arnhem, direct naast Arnhem Centraal. 

Boek deze training nu

iconography-set-1_Graduate Ervaringen (gebaseerd op 38 reviews)

Hans Schotborgh: Goede training van Kitty die echt alles van Jira SD weet. Alle vragen zijn beantwoord en de sfeer was erg prettig. 
 

Data en beschikbaarheid

Boek training