Neem contact met ons op.
Workshops over AI & digitale innovatie.
Toekomstbestendigheid ligt binnen handbereik.
Innoveren kan je leren.
In een wereld die voortdurend evolueert, is het cruciaal om een stap vooruit te blijven en jezelf voor te bereiden op wat komen gaat. Onze workshops over digitale innovatie en AI zijn ontworpen om professionals uit te rusten met de kennis en vaardigheden die nodig zijn om te blijven concurreren in deze digitale wereld. Ze versterken niet alleen het innovatieve potentieel van teams, maar creëren ook bewustzijn over hoe AI veilig en effectief in te zetten.
Onze workshops maken AI en innovatie begrijpelijk en geven je de handvatten om zelf aan de slag te gaan.
Workshops over AI en innovatie.
Tijdens de workshop Beleid Maken voor AI leren leer je hoe AI veilig en ethisch ingezet kan worden en werk je een eigen use-case of AI-beleid uit. Ook leer je over de ontwikkelingen op de AI-markt, belangrijke struikelblokken in het gebruik van AI en waar je op moet letten om de technologie veilig en ethisch te gebruiken.
Hoe zorg je voor echt waardevolle innovatie? Dit gaat verder dan techniek alleen. Mensen, processen, techniek en de samenwerking tussen die factoren is key voor impactvolle innovatie. In de workshop Digital Innovation With Impact ontdekken deelnemers hoe zij zelf kunnen innoveren voor de juiste impact.
Hoe kan AI binnen een organisatie worden toegepast? Aan de hand van diverse cases worden deelnemers geïnspireerd over de vele mogelijkheden van AI. Hierna zit iedereen bomvol ideeën en begint de brainstorm over hoe AI ingezet kan worden om de beschreven bedrijfsprocessen te optimaliseren. Na de workshop werken onze experts het AI-concept op het gebied van de technische vereisten en vervolgstappen in hoofdlijnen uit.
Bewezen resultaat: 3,2% meer rendement.
Organisaties die voorop lopen en investeren in innovatie creëren aanzienlijk meer waarde dan bedrijven die dit niet of minder doen. Tussen 2018 en 2022 behaalden de innovatief leidende bedrijven rendementen van 8,1% tegenover 4,9% voor de achterblijvers.
Bron: Harvard Business Review